wtorek, 13 grudnia 2011

Witajcie w nowym dniu , ja normalnie kocham spać i te wakacje ale teraz mam złamane serce więc klapa .. ale miałam wam powiedzieć o co chodziło z tym planem . Więc mój geniusz polegał na tym że powiedziałam te informacje wszystki o Harrym ( co się dowiedziałam w ciągu tych godzin a sporo tego było ) i ona miała fgo uwieść i zostawić . No boskie gdyby nie to ..
 - No coś Ty ! Nie zrobię tego on nie .. nie kocham go nie umiem udawać .. pamiętasz ferie ? - zaśmiała się cicho Baxi .
- Fakt , nawet przyznałaś się że " ukradłaś " moją MP3 - uśmiechnęła się w duchu. Ale proszę , uda się to tylko na jakiś czas chce żeby wiedział jak to jest .
- Ja Cię nie poznaje Kier , serio . - zadumała się Bax
- No jasne , to ja go zniszczę nie dam się tak .. nie będę płakać nie jestem taka - oburzyłam się
I chyba się obraziła bo wyszła z pokoju , ale po jakiś kilku minutach wróciła z kubkiem kakao  
 - Proszę i .. zgadzam się
 - Jak ja się cieszę , dziękuje myszko . A czemu zawsze robisz kakao jak masz wyrzuty sumienia ? - spytałam i we dwie roześmiałyśmy się na cały pokój . Potem opowiedziałam jej o nim chyba wszystko a ona notowała
- Ej a jak on nie będzie mnie chciał ? - spytała
- Luzik , uda się - powtarzałam sobie z nadzieją
Bałam się ale to był dobry pomysł , no ba .. genialny . A zaczęłyśmy od tego że weszłyśmy na GG i odrazu napisałyśmy do Harrego .Oto ta rozmowa :
 - Siema 
 - Elo , kto Ty ? 
-Kotku tu  Bax , Co tam ?
-  A witaj , spoko a tam ? 
- No dobrze ale .. yy.. 
- Co jest Baxi ? 
- No mam zadanie z bilogii zrobić fotkę 
ptakom , ale jestem w tym kiepska , pomożesz ? 
- Z chęcią , spotkamy się dziś ? 
-Dobrze , bo ja kocham ptaki i dostawać szóstki ( :
- Hahaha , dobra , pa mała do potem  napisz na fona : * 

Brawo , moja siostra się spisała ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz