niedziela, 11 grudnia 2011

5 Za dużo wrażeń , mam plan .

Wybaczcie , wczoraj nie byłam wstanie o tym pisać .. Więc tak nikt nie wiem co czułam gdy na scenę weszedł Harry . Zaczął śpiewać piosenkę ale myśli nie pozwalały mi się skupić Goldi gdyby mogła to chyba by z dumy eksplodowała , mój świat zaczął wirować . Dostałam sms , tyle pamiętam . Sms od Harr'ego " Piosenka dla Ciebie " pff .. jasne , super że mi powiedział że ma dziewczynę . Łzy same napłynęły mi do oczu i chyba kompletnie bym się rozkleiła gdyby nie Baxi , która porwała mnie na zaplecze . Widziałam że Harry chciał za nami biegnąć ale to by było podejrzane w oczach jego dziewczyny :
 - Kochanie , nie wiedziałam tak mi przykro - objęła mnie Baxi
 - To nie Twoja wina , ale czemu akurat ona , ucieszyłam się że on tu jest ale nie jako osoba towarzysząca tej ,tej ..wrednej dziewczyny !
 - Oj no już dobrze - trzymała mnie w objęciach Baxi .
I właśnie w tej chwili przybiegł Harry :
- Oj to ja was zostawie samych , pa - uciekła siostra .
- Kiera , to nie tak ja myślisz , ona .. ona .. to nie jest moja dziewczyna , znaczy była nią ale jak poznałem Ciebie to od razu mi się spodobałaś i zostawiłem ją , ona nie może się z tym pogodzić !
 - Puść mnie , nie wierze w ani jedno Twoje słowo - krzykłam tak głośno że przybiegła Goldetta.
 - A co tu się dzieje ? Miśko wracaj na scene jeszcze musisz zaśpiewać  kilka utworów , a Tobie co jest ?
 - Nie ważne , mnie tu już nie ma - wstałam otrzepując kaszmirowy materiał . Popatrzyłam w oczy Harr'ego
czy ta dziewczyna ma nad nim jakąś władze ? nie ważne , nie moja sprawa
- Kurdę , nie wrócisz w takim stanie do domu - mówiła Baxi ocierając mi łzy chusteczką
- Wiesz chce się zemścić na nim i mam pewien plan ! - krzykłam z wrażenia
- O boże , daj sobie spokój . No , ale mów . - usiadła na ławeczce siostra
I tutaj przytoczyłam jej mój plan , był on dla mnie światełkiem w tunelu . A o planie dowiecie się następnym razem bo oczy same mi się zamykają do spania .


Harry ! Frajer ! : ///// 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz